Algemene voorwaarden
Krijg ik mijn geld terug als het product niet goed is?
PietjeSpek levert producten van superieure kwaliteit. Maar waar gewerkt wordt vallen spaanders. Er kan door ons een fout gemaakt worden. Ook tijdens het transport kunnen zaken verkeerd gaan. In het geval dat u een technisch mankement ontdekt aan de door u bestelde producten of aan de verpakking, neem dan onmiddellijk contact met ons op.
Bestellen is lastig, kan ik hulp krijgen?
Voor sommigen onder ons is webwinkelen nog steeds een hele opgaaf. Vaak zijn de lettertjes te klein, is het systeem te ingewikkeld. Ook hebben sommigen moeite met internetbankieren. Wij willen u graag een handje helpen. Indien de site teveel problemen oplevert, zijn wij graag bereid u telefonisch te ondersteunen, bel ons even op 0498/74.90.40. Een e-mail sturen kan natuurlijk ook.
Wat is de levertijd?
PietjeSpek bezorgt uw bestelling in West Vlaanderen regio Jabbeke in een straal van 20km bij u thuis, op uw werk, of op een ander willekeurig adres dat u aangeeft. En dit telkens op woensdag en eventueel op een anders afgesproken dag. Uw bestelling wordt gekoeld geleverd in speciaal voor PietjeSpek ontwikkelde koeldozen. Hierdoor arriveert uw bestelling op de juiste temperatuur. Het is echter wel van belang, dat u thuis bent op het tijdstip van levering. Het gaat immers om producten met een beperkte houdbaarheid, die kunnen niet opgeslagen worden.
Er is natuurlijk altijd de mogelijkheid uw bestelling af te halen. Indien u zelf ophaalt kunt u ook afrekenen bij ontvangst van de goederen.
De openingstijden van PietjeSpek:
- maandag/zaterdag op afspraak
- woensdag levering/afhaaldag
Wat zijn de risico's?
Voor veel consumenten is winkelen via Internet nog beangstigend: Je weet vaak niet met wie je te doen hebt, wat de firma achter de webwinkel eigenlijk voorstelt, waar zij gevestigd is, enz. Zeker in het geval van voorafbetaling is de drempel soms erg hoog. Wij laten graag zien wie we zijn en wat we doen, met de volgende preventieve maatregelen:
- Zo open mogelijk, doorzichtig beleid.
- Strenge, onvoorwaardelijke toepassing van de wetgeving, met name de wet "Kopen op afstand" (1 februari 2001) en de bepalingen in de regelgeving aangaande illegale verkooppraktijken (2008).
- Geen postbusnummers en antwoordnummers, gewoon het adres waar u ons kunt vinden.
- Een telefoonnummer waar u niet bij een call center uitkomt, maar bij een van onze eigen medewerkers.
- Een afhaaladres voor consumenten die liever betalen bij ontvangst.
- Feedback op de site: U kunt te allen tijde een reactie geven op de site met uw opmerkingen en suggesties. We zijn blij met uw commentaar.